Шановні мешканці Савинської громади!
Савинська селищна рада повідомляє, що до Дня захисника України у 2023 році з селищного бюджету, відповідно до Програми одноразової матеріальної допомоги населенню Савинської селищної ради на 2023-2025 роки, буде здійснена виплата одноразової матеріальної допомоги зареєстрованим у громаді: ветеранам війни АТО/ООС, учасникам бойових дій АТО/ООС, членам сімей загиблих військовослужбовців (якщо загиблий був одружений – звертається дружина, якщо неодружений – батьки) та члени сімей зниклих безвісти військовослужбовців.
Для отримання матеріальної допомоги зазначеним категоріям громадян потрібно особисто або в електронному вигляді звернутися до Відділу соціального захисту та охорони здоров’я Савинської селищної ради за адресою: вул. Соборна, 49 смт Савинці, Ізюмський район, Харківська область 2-й поверх, savselrada22@ukr.net та подати ЗАЯВУ з пакетом документів, який включає:
- Копія паспорта (1,2,11,12 сторінки);
- Копія ідентифікаційного коду;
- Реквізити банківського рахунку (IBAN);
- Посвідчення учасника бойових дій/ветерана війни;
- Копія документа, що підтверджує факт участі в зоні бойових дій, АТО/ООС видані та скріплені печаткою уповноважених органів довідки, листи та інші письмові документи;
- Копія свідоцтва про смерть (для родин загиблих військовослужбовців);
- Копія свідоцтва про шлюб (для дружини загиблого);
- Копія свідоцтва про народження загиблого військовослужбовця (для виплати батькам загиблого);
- Копія посвідчення члена сім’ї загиблого.
Прийом документів розпочнеться 26 вересня 2023 року: з 8 до 12 години та з 13 до 17 години, щоденно крім вихідних.
Савинська селищна військова адміністрація