Савинська селищна рада Ізюмського району Харківської області
Офіційний вебсайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Яскраві вироби-темні наміри

Дата: 31.07.2025 11:09
Кількість переглядів: 50

Фото без опису

 

 

Україна знову стикається з тривожною тенденцією: рівень споживання тютюнових та нікотинових виробів стрімко зростає серед молоді. За даними дослідження, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології в рамках регулярного Омнібусу у лютому-березні, вже 45% молодих людей віком 18–29 років вживають тютюнові або нікотинові вироби. Для порівняння, у 2024 році таких було 33%.

Науковцями були доведені загрози від вживання традиційних сигарет і попит на них почав знижуватися. У відповідь тютюнові компанії створили електронні сигарети та тютюнові вироби для нагрівання, а однією з останніх новинок стали нікотинові снюси (подушечки). Для дистанціювання з уже негативним ставленням до куріння, маркетологи почали активно підмінювати поняття: замість “тютюну” — “інновації” та “тютюновмісні продукти”, замість “токсичних продуктів” — “бездимні вироби”, замість “куріння” — “нагрівання”, замість “сигарет” — “стіки”, а замість “залежності” — “відповідальний вибір”.

Існують переконливі докази того, що тютюнові компанії цілеспрямовано просувають тютюнові вироби для електричного нагрівання саме серед молодіжної аудиторії. І це не випадковість, адже курці рідко доживають до старості — внаслідок раку, інсультів, хвороб серця та інших захворювань, спричинених вживанням тютюну. Тютюнові компанії добре це знають і, щоб компенсувати втрати, їм потрібне “поповнення”, яке замінить тих, хто передчасно помер. І чим раніше молода людина потрапляє в залежність, тим довше і більше вона буде платити — здоров’ям і грошима.

Для цього тютюнові компанії використовують цілеспрямовані та агресивні маркетингові стратегії, що приховують пастки залежності та хвороб за привабливими масками інновацій, смаку, стилю й оманливими обіцянками меншої шкоди.

Яскраві вироби-темні наміри

Україна знову стикається з тривожною тенденцією: рівень споживання тютюнових та нікотинових виробів стрімко зростає серед молоді. За даними дослідження, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології в рамках регулярного Омнібусу у лютому-березні, вже 45% молодих людей віком 18–29 років вживають тютюнові або нікотинові вироби. Для порівняння, у 2024 році таких було 33%.

Науковцями були доведені загрози від вживання традиційних сигарет і попит на них почав знижуватися. У відповідь тютюнові компанії створили електронні сигарети та тютюнові вироби для нагрівання, а однією з останніх новинок стали нікотинові снюси (подушечки). Для дистанціювання з уже негативним ставленням до куріння, маркетологи почали активно підмінювати поняття: замість “тютюну” — “інновації” та “тютюновмісні продукти”, замість “токсичних продуктів” — “бездимні вироби”, замість “куріння” — “нагрівання”, замість “сигарет” — “стіки”, а замість “залежності” — “відповідальний вибір”.

Існують переконливі докази того, що тютюнові компанії цілеспрямовано просувають тютюнові вироби для електричного нагрівання саме серед молодіжної аудиторії. І це не випадковість, адже курці рідко доживають до старості — внаслідок раку, інсультів, хвороб серця та інших захворювань, спричинених вживанням тютюну. Тютюнові компанії добре це знають і, щоб компенсувати втрати, їм потрібне “поповнення”, яке замінить тих, хто передчасно помер. І чим раніше молода людина потрапляє в залежність, тим довше і більше вона буде платити — здоров’ям і грошима.

Для цього тютюнові компанії використовують цілеспрямовані та агресивні маркетингові стратегії, що приховують пастки залежності та хвороб за привабливими масками інновацій, смаку, стилю й оманливими обіцянками меншої шкоди.

Остерігайтеся пасток тютюнової індустрії!

Пам’ятайте: безпечного куріння не існує!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь